Livet efter gymnasiet #2

För lite mer än en månad sedan skickade jag in en ansökan till en bibelskola. Det stod på skolans hemsida och ansökningshandlingar att de har löpande antagning från april, men när i april man skulle få besked visste jag ju inte.  
 
Så i fredags, jag satt på bussen på väg hem efter en skoldag och jag hade av någon anledning känslan av att "idag har jag nog fått brev från bibelskolan". Jag var verkligen pepp på att få ett trevligt besked därifrån. Och vet ni? När jag kom hem helt plaskvåt efter en cykeltur i stora blöta snöflingor och kollade i brevlådan så låg brevet där! Hur kul som helst! "Vi är glada att kunna erbjuda dig en plats på vår bibelskola i höst!", så stod det. Så om allt bara går enligt planerna nu så flyttar jag till Småland i höst och går bibelskola.
 
Hur det känns? Övervägande bra! Ärligt talat så känns det lite småläskigt och jag börjar undra vad jag egentligen har gjort, vad det är jag har skickat in en lång ansökan om mig själv till och bestämt mig för att satsa på under ett helt år, men som tur är så känns det på samma gång riktigt bra och roligt. Överväger att börja skriva en seriös packningslista redan nu (ja, jag gillar att skriva listor och jag gillar att göra vissa saker alldeles för lång tid innan man behöver göra dem).

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Kul att du vill följa mig :D

Så kul att du fick en plast i bibelskolan :D

Svar: Ja, känns riktigt roligt! :D
Sandra

2013-04-19 @ 12:07:51
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0