Som man kan känna sig ibland.

Som den alien jag faktiskt är. Vad gör de där blåa läpparna där? Varför är mitt hår så ytligt lila? Aliens är ganska svåra att förstå sig på, inget är riktigt logiskt, men de är som de är och man får helt enkelt acceptera sanningen att det nog finns en förklaring även till varför de är som de är. Va, vad sa du nu? Finns inte aliens???
 
Om jag vore en tecknad seriefigur skulle det vara rätt fine alltså. Jag skulle kunna vara bra till rätt mycket. Då skulle jag ju kunna bestämma precis vad SUPERSANDRA ska göra och säga. Det kan jag ju verkligen inte göra nu. Skruvat värre.
 
Denna är väldigt vanlig. Dubbel. Behöver jag säga något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0