Råärligt den här gången (fast nej, dit kommer vi aldrig).

Den här sommaren suger lite. Jag måste bara få skriva det. Anledningen till att den suger lite känns inte så relevant att skriva om men att den suger känns desto mer relevant. Jag har nämligen fått för mig att det är relevant att vara ärlig. 
 
Jag är inte jättebra på det där med ärlighet, men jag jobbar på det. Här någonstans skulle jag gärna lägga till något som förklarar hur jag inte är jättebra på ärlighet men det är inte heller helt relevant va? Jag skiter i förklaringen.
 
Det som känns mest relevant är att inte skriva saker för någon fasads skull. Fasad, kanske förtroende. Någons förtroende för mig skulle ju kunna rasa totalt om jag säger att jag inte är bra på ärlighet. ALLT JAG SÄGER KAN JU VARA LÖGN, KÄRA NÅN!? Jag skrev ju förresten att den här sommaren suger lite. NÄR BLEV POSITIVA SANDRA SÅ NEGATIV? Smygpessimist, javisst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0